ΠΕΑ ΣΕ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ
Καλησπέρα Κωνσταντίνα!
έχω να κάνω ΠΕΑ σε κατοικία, αποτελείται απο ημιυπόγειο διαμέρισμα 50,00 τμ με ανεξάρτητη είσοδο, και από πάνω ένα ενιαίο διαμέρισμα - μεζονέτα που αποτελείται από ισόγειο 93,40 και όροφο 72,50 τ.μ. λειτουργικά ενωμένα με εσωτερική κλίμακα. Η μεζονέτα έχει συνολικά 165,90 τ.μ. ενώ αν το θεωρήσουμε ολόκληρο μονοκατοικία έχει 215,70 τ.μ. Ενεργειακά μοιράζονται τον λεβητα πετρελαίου για θέρμανση, το ημιυπόγειο εχει θερμοσίφωνα και η μεζονετα ηλιακό. Κτίστηκε με άδεια οικοδομής του 2009, και το ημιυπόγειο προβλεπόταν βοηθητικός χώρος αλλα κατασκευάστηκε σε κατοικία. Δεν υπάρχει συσταση ιδικτησιών οπότε μπορώ η να εκδώσω πεα μονοκατοικίας, η ένα για ημιυπόγειο διαμέρισμα και ένα μεζονέτας λόγω του ότι έχουν ξέχωρες εισόδους. Τι θεωρείς σωστό ;
Ἀλλο ερώτημα, είναι προ κενακ και δεν βρέθηκε στην πολεοδομία η μελέτη θερμομόνωσης, όμως έχει μόνωση, πάχοι τοίχων 34 εκατοστά, μπορώ να το δηλωσω σύμφωνα με ΚΘΚ η με πλημελή εφαρμογή;
Ο πρώτος όροφος έχει οροφή από πλάκα μπετόν, και επιπρόσθετα από πάνω, έχει και κεραμοσκεπή, σύμφωνα με την τομή του κτηρίου η κεραμοσκεπή έχει και μόνωση.... Πως θα υπολογίσω το U της οροφης ; η απλά να πάρω τιμές από την ΤΟΤΕΕ για κτήρια βάσει ΚΘΚ.
Το ημιυπόγειο έχει εσωτερικό ύψος 2,5 μ., οροφή 0,25 εκ, και το δάπεδο του είναι μέσα στο έδαφος. Θεωρητικά έχει πάχος πλάκα μπετόν 0,20 εκ. άρα θεωρώ ύψος ορόφου (2,5+,25+,20) = 2,95 μ, και όλη την περίμετρο της πλάκας 0,20 κάτω απο έδαφος , σωστά ;


Καλημέρα Δημήτρη,
από τη στιγμή που δεν έχουν σύσταση (άρα δεν έχεις να δώσεις ονομασίες στις κτηριακές μονάδες) θα πρότεινα να έβγαζες 1 ΠΕΑ για ΟΛΟ το κτήριο.
Για κτήριο του 2009 και με τα πάχη που αναφέρεις θα πρότεινα να θεωρήσεις ότι έχει εφαρμοστεί ο ΚΘΚ. Στα υπόλοιπα ερωτήματα δεν απαντάω γιατί απαντάς μόνος σου πολύ σωστα! Γενικά προχώρα ακάθεκτος στην έκδοση του ΠΕΑ. Έχεις και τις παρουσιάσεις του σεμιναρίου των ενεργειακών επιθεωρητών που θα σε βοηθήσουν!