διαμέρισμα σε πολυκατοικία
Καλημέρα, έχω ολοκληρώσει τον έλεγχο και έχω αναρτήσει το xml στο buildingcert και μου δίνει το παρακάτω σχόλιο
Δεν βρέθηκαν δεδομένα πραγματικών καταναλώσεων στο αρχείο XML της Εν. Επιθεώρησης
Δεν εμποδίζει την ανάρτηση όμως έχω παραλείψει κάτι; γιατί συμβαίνει αυτό;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Χριστίνα Παπαγεωργίου
32 προβολές


Καλημέρα,
δεν επηρεάζει καθόλου, προχώρα ακάθετκη! Και εμένα μου το βγάζει πάντα. Είναι επειδή στα ενεργειακά πιστοποιητικά δεν ανεβάζουμε λογαριασμούς ΔΕΗ ή τιμολόγια καυσίμων. Αυτό εννοεί ΔΕΔΟΜΕΝΑ πραγματικών καταναλώσεων. Είναι κάτι προαιρετικό οπότε δεν ασχολούμαστε. Χαίρομαι που στη συνέχεια των σεμιναρίων εφαρμόζεις ό,τι έμαθες και στη πράξη!